Witaj! Logowanie Rejestracja
:-)



-Robert-
Liczba postów:4,776 Reputacja: 95
19-11-2004, 13:52 #1
ciagle nie moge sie przyzwyczaic , że o hokeju nie znajde informacji na głównym forum ...

jako konserwatysta stanowczo protestuje przeciwko hokejowemu lobby które załozyło sobie prywatne forum ...

:-)

hokej na głwne !!!!!!!!!!!!




* do kordyla i innych jemu podobnych wszelkiej ma?ci pismaków:

Autor powy?szej wypowiedzi nie wyra?a zgody na jej dalsze wykorzystywanie poza internetowym forum kibic?w i sympatyk?w K.S. Cracovia Krak?w.


Boola
Liczba postów:2,257 Reputacja: 0
19-11-2004, 16:16 #2
niee to jest fajnie bo wiadomo gdzie co szukac...

a na glownym juz sie tez burdel robi ostatnio ;-)

nie wspomne o hp...




CRACOVIA 1906

Ferencvaros
Liczba postów:1,196 Reputacja: 5
19-11-2004, 17:28 #3
Czy moge uwazac ze to moj pomysl z tym nowym dzialem forum??- kiedys zalozylem na glownym temat dokladnie o tym, ale nie potrafie tego udowodnic Wink




Tymniemniej uważam, parafrazując (chyba) Katona Starszego, że głównym problemem jest tutaj Tabisz.

Hattori Hanzo
Liczba postów:396 Reputacja: 0
19-11-2004, 17:40 #4
Ferencvaros napisał(a):

> Czy moge uwazac ze to moj pomysl z tym nowym dzialem forum??-
> kiedys zalozylem na glownym temat dokladnie o tym, ale nie
> potrafie tego udowodnic Wink
>

A co chcesz tandiem od tego ??

Ponad rok temu była rozmowa na temat forum hokejowego tutaj ale wtedy nie było warunków technocznych ..

a kto był pierwszy - co za różnica ?




_____________________________________
Jest jedna rzecz dla której warto ?y?
| | | P A S Y | | |
i nie zmienia si? nic...
_____________________________________
http://pasy.org

raf_jedynka
Liczba postów:3,290 Reputacja: 28
20-11-2004, 01:29 #5
Robert jest nas dwóch!

Działy na forum to dla mnie porażka (w tym Hyde Park tez).

Główne forum nazywa się "forum kibiców i sympatyków Cracovii" !!!
a nie forum pilki noznej

Tam toczy się główny nurt dyskusji i tam powinny znajdowac sie wszelkie sprawy ktore moga byc ciekawe dla kibiców Cracovii, a wiec takze wszelkie duperele.

Hyde Park - jezeli ma istniec powinien byc dzialem niemoderowanym (zreszta zgodnie z ideą londyńskiego parku) z wyjatkiem obrażania imienia Cracovii (tak jak królowej w londyńskim odpowiedniku).

A tu co?
działy, poddziały, poddzialiki, cenzura, program do autokrekty...
w złą strone to idzie

[Obrazek: J_K.jpg]
CRACOVIA - Pięć na Pięć !!!

Pięciokrotny piłkarski (1921, 1930, 1932, 1937, 1948)
i hokejowy (1937, 1946, 1947, 1948, 1949) Mistrz Polski



CRACOVIA - Pierwszy Mistrz Polski 1921, Jedyny Mistrz Galicji 1913
CRACOVIA 1906 - NA ZAWSZE PIERWSI
Hej Heja Heja... 1937, 1946, 1947, 1948, 1949... 2006, 2008, 2009, 2011, 2013, 2016, 2017
WikiPasy.pl - CRACOVIA Magistra Vitae Est

^^Maniurqa^^ Gość
 
20-11-2004, 14:17 #6
powino byc w ogole 1906 działowWink




Vasago
Liczba postów:3,169 Reputacja: 6
20-11-2004, 14:19 #7
Dla mnie ta segregacja jest OK bo jest porządek.....




Anonimowy użytkownik Gość
 
21-11-2004, 13:39 #8
jest bardzo dobrze bo nie musze (tak jak na glownym roboilam ) przewijac ciagle wstercz i szukac czegos o hokeju jak pilka mnie nie iteresuje ! teraz jestw szystko ok i niemusze wszystkiego szukac bo jest w 1 miejscu !



Hattori Hanzo
Liczba postów:396 Reputacja: 0
21-11-2004, 13:52 #9
> Działy na forum to dla mnie porażka (w tym Hyde Park tez).

A dla mnie nie Smile



> Główne forum nazywa się "forum kibiców i sympatyków Cracovii"
> !!!
> a nie forum pilki noznej
> Tam toczy się główny nurt dyskusji i tam powinny znajdowac sie
> wszelkie sprawy ktore moga byc ciekawe dla kibiców Cracovii, a
> wiec takze wszelkie duperele.

A ja właśnie chcę żeby hokej w końcu był też głównym nurtem choć dla cześci - a nie w mieszny jak jakiś duperel...


> A tu co?
> działy, poddziały, poddzialiki, cenzura, program do
> autokrekty...
> w złą strone to idzie

Moim zdaniem powoli się zaczyna porządek robić ... byle tak dalej Smile




_____________________________________
Jest jedna rzecz dla której warto ?y?
| | | P A S Y | | |
i nie zmienia si? nic...
_____________________________________
http://pasy.org

raf_jedynka
Liczba postów:3,290 Reputacja: 28
22-11-2004, 00:37 #10
O proszę
jak sie pięknie różnimy :-)

ktoś z forumowiczów mial świetną sygnaturkę
"co byś zrobił gdyby było tak jakbyś chciał"


[Obrazek: J_K.jpg]
CRACOVIA - Pięć na Pięć !!!



CRACOVIA - Pierwszy Mistrz Polski 1921, Jedyny Mistrz Galicji 1913
CRACOVIA 1906 - NA ZAWSZE PIERWSI
Hej Heja Heja... 1937, 1946, 1947, 1948, 1949... 2006, 2008, 2009, 2011, 2013, 2016, 2017
WikiPasy.pl - CRACOVIA Magistra Vitae Est

Anonimowy użytkownik Gość
 
25-11-2004, 18:34 #11
ejku .. jest dobrze i licze na lepiej ..
narescie doceniona hokej !








Skocz do: