Witaj! Logowanie Rejestracja
Drużyna hokejowa - aktualny status (ciąg dalszy)



Leesior
Liczba postów:9,575 Reputacja: 800
20-12-2014, 21:28 #81
Ciekawe jak tam nasi kontuzjowani: Wajda, Dvorak, Dąbkowski... Jak tam z tym Maciejewskim...
Za tydzień mecz.




żółta kaczka
Liczba postów:5,431 Reputacja: 0
20-12-2014, 21:33 #82
Hmmm, Wajda myślę że będzie, nawet na zdjęciach jak dawali misie wyglądał już "ładnie". Maciejewski to była kwestia przyjścia transferkarty z Norwegii, więc to być po prostu musi. Dla odmiany Dvorzak raczej nie będzie, a jeśli nawet będzie to raczej i tak z niego nic nie będzie, w sensie na lodzie. O kulach chodził (chodzi?) więc to się nie da tak od razu wrócić do wysokiego poziomu gry. No chyba, że będzie tak sobie, ale zrobi "tą jedną akcję" - bo taka możliwość też jest. Jednak w jego temacie optymistą pod kątem PP bym nie był.

No i zostaje Dąbek - tego się dowiemy za tydzień, bo to jak podejrzewam będzie pilnie strzeżona tajemnica naszego sztabu. I w sumie dobrze Smile



rmszar
Liczba postów:9,717 Reputacja: 284
20-12-2014, 21:54 #83
Wajda już do treningów wraca. Wczoraj w radiu elegancko wyglądał.



"Some people believe football is a matter of life and death. I'm very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." - Bill Shankly

marczek
Liczba postów:1,542 Reputacja: 64
23-12-2014, 13:36 #84
Wróbel do pierwszego ataku?

może w PP zagramy juz na 4 piątki.



Apis
Liczba postów:507 Reputacja: 0
23-12-2014, 13:38 #85
Raczej do 3, a Kozłowski do młodych.



MSC
Liczba postów:5,053 Reputacja: 731
23-12-2014, 20:50 #86
Kiedy oglądałem nasz mecz ze Stoczniowcem to miałem takie wrażenie (widząc grę Wróbla), że on zupełnie nie pasuje do tej drużyny i się tam marnuje. Pomyślałem, że to zupełnie nie ten poziom i powinien grać w ekstraklasie Wink



[Obrazek: m7e6pj.jpg]

Apis
Liczba postów:507 Reputacja: 0
23-12-2014, 23:11 #87
Wyjazd do Gdańska miał być irracjonalny (masakra jakaś!), a tu proszę: nowy zawodnik i to całkiem sensowny.



marczek
Liczba postów:1,542 Reputacja: 64
23-12-2014, 23:30 #88
Apis Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Wyjazd do Gdańska miał być irracjonalny
> (masakra jakaś!), a tu proszę: nowy zawodnik i
> to całkiem sensowny.


i co najbardziej istotne w tej całej irracjonalności - pewnie nie drogi Wink



marczek
Liczba postów:1,542 Reputacja: 64
24-12-2014, 01:10 #89
życzenia świątecznie od drużyny:

Dennis Rozrabiaka - śpiewa kolęde, opowiada o świętach w jułesej i na koniec życzy "wsołych szwąt" Wink

http://cracovia.pl/hokej/news/wiadomosci...ifer_video


Opowieści wigilijne Kowalówków, Jarka i Kapitana:

http://cracovia.pl/hokej/news/wiadomosci...stow_video



zubereg Moderator
Liczba postów:8,214 Reputacja: 2,597
27-12-2014, 14:12 #90
Trener nie będzie mógł skorzystać z kontuzjowanych Bartosza Dąbkowskiego i Petra Dvorzaka, ale będzie miał już do dyspozycji dwóch pozyskanych ostatnio nowych zawodników: obrońcę Dawida Maciejewskiego, grającego ostatnio w Norwegii, i napastnika Marka Wróbla ze Stoczniowca Gdańsk.
Dziennik Polski



[Obrazek: zuber.jpg]

izbik
Liczba postów:5,980 Reputacja: 36
27-12-2014, 15:13 #91
Czyli wciaz nie mamy 4 piatek na PP ? Moze ktos z kolegow udzielic odpowiedzi?



Czy w KRAKOWIE czy w LONDYNIE moje serce w PASY bije! 
BANOWANY NA CZACIE I  NIE  PO DRODZE  Z ADMINISTRATOREM - ALE WCIAZ ZYWY I NA FORUM 

zawisz24
Liczba postów:353 Reputacja: 14
27-12-2014, 15:17 #92
Mamy, przeciez mlodzi juz wrocili z kadry.



KruszynaKSC
Liczba postów:8,608 Reputacja: 9,326
27-12-2014, 15:18 #93
Izbiku raczej mamy bo doszli mlodzi po MS.



"Kocham, kocham tylko Ją!!!
Zawsze, zawsze będę z Nią!!!
Nawet, nawet w chwili zlej!!!
Nigdy, nie opuszczę Jej!!!"

izbik
Liczba postów:5,980 Reputacja: 36
27-12-2014, 15:28 #94
Dzieki , troche spokojniejszy jestem Smile
Bede Was wygladal w tv jak sie prezentujecie ! Oj jak ja zaluje , ze nie moge byc z Wami......



Czy w KRAKOWIE czy w LONDYNIE moje serce w PASY bije! 
BANOWANY NA CZACIE I  NIE  PO DRODZE  Z ADMINISTRATOREM - ALE WCIAZ ZYWY I NA FORUM 

Leesior
Liczba postów:9,575 Reputacja: 800
27-12-2014, 15:57 #95
Nie licząc bramkarzy mamy w kardze 9 obrońców i 14 napastników. Odliczając konuzjowanych zostaje odpowiednio 8 i 13.
Czyli starczy na 4 piątki.



KruszynaKSC
Liczba postów:8,608 Reputacja: 9,326
28-12-2014, 00:32 #96
Rok w rok zespol jest oslabiany a inni coraz starsi.Coraz mniej sil maja starzy wyjadacze ale cos probuja i ciagna gre na ile potrafia.
Niestety ale nie zapowiada sie na lepsze mimo bunczucznych wypowiedzi Procesora ze beda transfery,beda wzmocnenia Smile Cos pierdulic musi zeby bylo fajnie i milo na sercu kibicom.

Obrony nie ma od zeszlego sezonu ktory przegralismy z kretesem i nic nie poczyniono zeby to zmienic czyt.wzmocnic.
Nasze transfery to niestety "podcieranie ***** szklem" jak to mowi znajomy i ja sie z nim w pelni zgadzam.

Najlepszze czasy hokeja w Cracovii juz za nami niestety bo to co sie obecnie dzieje nie napawa optymizmem.



"Kocham, kocham tylko Ją!!!
Zawsze, zawsze będę z Nią!!!
Nawet, nawet w chwili zlej!!!
Nigdy, nie opuszczę Jej!!!"

Leesior
Liczba postów:9,575 Reputacja: 800
28-12-2014, 11:52 #97
No i trudno. Może i najlepsze lata za nami, ale kibicować CRACOVII TRZEBA Smile



Blizzy
Liczba postów:2,056 Reputacja: 210
28-12-2014, 12:04 #98
Najlepsze lata za nami... heh.
Śmiem twierdzić, że nadejdą kiedyś takie czasy, gdy hokejowa Cracovia będzie marką samą w sobie, bez zastrzyku od kopanej.



1937, 1946, 1947, 1948, 1949, 2006, 2008, 2009, 2011, 2013, 2016, 2017


tomek1906
Liczba postów:1,919 Reputacja: 51
28-12-2014, 13:33 #99
Blizzy
ja za to wczoraj uświadomiłem sobie że będę oglądał mecz wraz z 10tyś kibiców , w warunkach i atmosferze o jakich kilkanaście lat temu nawet nie miałem nawet pojęcia. Cóż przegraliśmy i mamy zdecydowanie słabszą ekipę niż 4-5 lat temu , bywa tak, co zrobić. Ale jesteśmy i gramy , wiele klubów nie przetrwało tego z czym pasiasty hokej też się borykał (a pewnie wielu z Was jeszcze pamięta BIEDE , taką prawdziwą biedę, jak brakowało na obiad dla hokeistów , a kierownik drużyny p.Rakoczy organizował kasę na kanapki dla zawodników pod krynicką halą.)
Mamy halę, budżet i skład na walkę z Jastrzębiem i Unią o 3 miejsce.Cieszę się tym co jest Smile pozdro Pasiaki i w górę serca , jeszcze nieraz im *****ę przetrzepiemy.



agent44 Moderator
Liczba postów:5,144 Reputacja: 765
09-01-2015, 10:24 #100
\DP\" napisał(a):Zespół Cracovii wciąż gra bez dwóch podstawowych graczy, którzy są kontuzjowani. Obrońca Bartosz Dąbkowski i napastnik Petr Dvorzak leczą uszkodzone wiązadła w kolanie. Obaj przechodzą jeszcze rehabilitację. Jest nadzieja, że za 2-3 tygodnie do gry wróci Dąbkowski. Gorzej wygląda sprawa z Dvorzakiem. Ma jechać na konsultację lekarską. Gdyby jej wyniki były niepomyślne, być może potrzebna będzie operacja kolana i tego zawodnika nie zobaczylibyśmy już do końca tego sezonu. To byłaby duża strata dla ?Pasów?.

Czytaj więcej: http://www.dziennikpolski24.pl/artykul/3...,id,t.html

Do wisły nędzy, który to już raz?



Hej Heja Heja, Cracovia Mistrzem Hokeja! [1937, 1946, 1947, 1948, 1949, 2006, 2008, 2009, 2011, 2013, 2016, 2017]

Puchar Kontynentalny - Donieck 2011:
"Jesteśmy #$&% wie gdzie, autobus zjebał się! [...]"






Skocz do: