Witaj! Logowanie Rejestracja
Robert Kubica - F1



tofi
Liczba postów:2,098 Reputacja: 304
19-10-2008, 14:55 #161
Z drugiej strony przez to zachowanie Raikonnen ma teraz jeszcze mniejsze szanse żeby wygryźć Roberta z podium więc dla nas lepiej.




TEFAL
Liczba postów:3,080 Reputacja: 27
19-10-2008, 18:58 #162
Kimi zrobił to co musiał zrobić,dać cień szansy Massie na tytuł.Na przykład w ostatnim wyścigu Kimi zderzy się z Hamiltonem celowoSmile,zniszczy mu bolid i Massa spokojnie dojeżdżając do mety zdobywa tytułSmileSmileSmile
To dopiero byłoby co ??????????????Big GrinBig GrinBig Grin



[Obrazek: sygnaturkaui7.jpg]

BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
21-10-2008, 01:17 #163
Który zespół by tego nie zrobił w takiej sytuacji?

Kimi pojechał dobrze i zespołowo. Pewnie przy takim zagraniu McLarena bym barziej sie ciśnieniował ale wytłumaczenie było by takie samo.

Ja czekam na mistrzostwo Massy w Brazylii.



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
28-10-2008, 12:02 #164
Ferrari nie wyklucza bojkotu Formuły 1, jeśli zostaną wprowadzone we wszystkich zespołach standardowe silniki, co ma nastąpić w 2010 roku.

Ujednolicenie silników zaproponowała w tym miesiącu Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA). Celem projektu jest zmniejszenie horrendalnych kosztów utrzymania zespołów F1.

W wydanym w poniedziałek oświadczeniu Rada Nadzorcza Ferrari podkreśliła, że popiera ideę redukcji kosztów, ale jest przeciwko wprowadzeniu standardowych silników i "rezerwuje sobie prawo, razem z partnerami, do dalszej obecności w tej dyscyplinie sportu".

Projekt FIA odrzuciła już Toyota, a krytykują go także inne zespoły - BMW, Honda, Mercedes i Renault.


Berni i Max sa dla F1 jak Majewski. Niestety usunąć ich nie jest tak łatwo :/



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
17-11-2008, 15:49 #165
Mysle że z tematu można wykasować datę 07/08.


Nowy design bolidów
[Obrazek: 115689.jpg]



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

alocha
Liczba postów:2,328 Reputacja: 1,403
17-11-2008, 15:57 #166
Wygląda jak taka resorówka co się ją najpierw ciągnie do tyłu a potem puszcza Smile

P.S. I dlaczego nie jest na slikach ?



BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
17-11-2008, 20:39 #167
Raz tak raz tak.

[Obrazek: 115749.jpg]



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

tofi
Liczba postów:2,098 Reputacja: 304
17-11-2008, 21:04 #168
Jak dla mnie to teraz wygląda jak kosiarka co niszczy wszystko na swojej drodze, ale spoko.



kudlatykudikudicini
Liczba postów:785 Reputacja: 0
17-11-2008, 21:08 #169
TO COŚ MOŻE SZYBKO JEŹDZIĆ!!??!?!



GDZIE BYLIŚCIE JAK BYŁO NAS 4.779?!?!!?!?!? A GDZIE JAK 4.563...

BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
17-11-2008, 21:33 #170
Berni z Maxem mają strasznie dziwne pomysły i jedyne co mnie cieszy że są sędziwego wieku i lada chwila odejda. Zwłaszcza Berni bo przez chęć uatrakcyjnienia wyścigów zabija ducha tego sportu. Chodzi mu niby o kasę ale chyba dla niego :/


Nie mogę teraz znaleźć galerii z Galerii ale kiedyś już były podobne tylne spojlery.



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
26-11-2008, 03:55 #171
Na ciekawy pomysł wpadła ekipa Renault. Wystawiła części swoich bolidów na sprzedaż. Można stać się właścicielem części silnika, który zdobył 6 tytułów mistrzowskich i 50 zwycięstw w Grand Prix. Prawdziwą gratką są części z samochodów, dzięki którym Fernando Alonso zdobył tytuły w 2005 i 2006 roku. By uzyskać możliwość zakupu, wystarczy się zalogować na stronie http://my.ing-renaultf1.com. Sumy nie są małe, ale jeśli ktoś z państwa uważa, że ma za gruby portfel to polecamy ten rodzaj prezentu na zbliżające się święta, no i rzecz jasna mikołajki.



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
10-01-2009, 13:19 #172
Grupa Robocza FOTA ds. Regulacji Technicznych pracować ma teraz nad eliminacją drogich materiałów oraz szukaniem dalszych oszczędności w innych sferach, które nie przełożą się bezpośrednio na zróżnicowanie osiągów.



http://www.f1ultra.pl/news-FOTA-popiera-...75,40.html



panowie zna ktos z was kanał gdzie fajnie relacjonuja zawody w bierki w basenie? Bo F1 zaraz bedzie Farsa1



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
12-01-2009, 15:26 #173
http://www.f1ultra.pl/news-Ferrari-preze...96,40.html



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
28-01-2009, 01:25 #174
http://sport.interia.pl/formula-1/formul...su,1250128



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
09-02-2009, 02:51 #175
Bardzo fajnie pokazane przez RedBulla różnice w samochodach między minionym a nadchodzącym sezonem jako animacja.

http://www.wykop.pl/ramka/142079/zmiany-w-f1-animacja


jeszcze miesiąc Big Grin



Wygrał dla Kubicy!
http://motoryzacja.interia.pl/news/wygra...cy,1256341



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

kudlatykudikudicini
Liczba postów:785 Reputacja: 0
26-04-2009, 12:00 #176
hop



GDZIE BYLIŚCIE JAK BYŁO NAS 4.779?!?!!?!?!? A GDZIE JAK 4.563...

isaac
Liczba postów:4,263 Reputacja: 228
26-04-2009, 14:17 #177
dajcie linki na necie jak mozecie

juz mam

tu sa linki http://www.sport-typ.info/viewpage.php?page_id=95



[Obrazek: 2efibgx.jpg]

BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
27-04-2009, 17:08 #178
Ja tylko Polsat obecnieznam i prawie zawsze da sie to obejrzec. Ewentualnie obczajka na jakim jest programie w inych krajach. W Grecji znalazłem.



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

BartAcid
Liczba postów:6,116 Reputacja: 1,354
27-04-2009, 17:10 #179
f1.gpupdate.net fajne galerie miewają i świeże informacje



PUCHAR JEST NASZ SIA LA LA LA

isaac
Liczba postów:4,263 Reputacja: 228
27-04-2009, 20:48 #180
tylko ze ja mam cyfre i nie mam Polsatu Smile
jak wiecie na jakich kanalach leci na satelicie to mozecie podac...



[Obrazek: 2efibgx.jpg]






Skocz do: