Witaj! Logowanie Rejestracja
Sytuacja w tabeli - sezon 2018/19. Komu puchary? Komu spadek? Gdzie my?



Diabel
Liczba postów:5,848 Reputacja: 4,895
23-07-2018, 12:07 #101
poza tym, Bucky Nome, slyszałes Probierza w tym przedmeczowym wywiadzie w TV?
wrobelson pieje do tego ze z jego slow wynikalo jakby sobie "zarcik" zrobil, a wielu odebralo to jako zmiane w klubie odnosnie patrzenia na cele sportowe
tez mnie to uderzylo, zwyczajnie jakby sie rakiem wycofywal coby nikt go potem za slowa nie lapal...



= sietniok na Madagaskar, won z Cracovii!! ===
To My


Bucky Nome
Liczba postów:2,100 Reputacja: 614
23-07-2018, 12:21 #102
Zwróciłem uwagę, że Probierz robił sobie sarkastycznie jaja z prowadzącego, wytykając ogólnie pojętym mediom i nc+ niekonsekwencję. Zapewniam, że nie brałem i nie biorę dosłownie i na poważnie każdego słowa jakie wypowie. Nie tylko w TV.
Bez problemu rozumiem za to co i kiedy chce powiedzieć i jakie ma intencje. Lekko się dziwię, że nie wszyscy podłapują jego retorykę , ale nie mnie osądzać



szaleniec
Liczba postów:2,272 Reputacja: 2,245
23-07-2018, 13:19 #103
Czyli oprócz pierdów prezesa czas przygotować sie na pierdy trenera. Od dawna z Wielickiej nieładnie zalatuje.



Diabel
Liczba postów:5,848 Reputacja: 4,895
24-07-2018, 23:13 #104
kurs na naszego mistrza poszedl w gore o 50 (125), na podium o 2,5 (15)
sezon ledwo sie zaczął a mi juz rzygac sie chce, tak jeszcze nie mialem
dziekuje zarzadzajacym w klubie!



= sietniok na Madagaskar, won z Cracovii!! ===
To My

Leesior
Liczba postów:9,697 Reputacja: 953
29-07-2018, 19:48 #105
(20-07-2018, 10:26)Leesior napisał(a):  My : 0 punktów po dwóch kolejkach, 12-14 miejsce na koniec.
Reszta drużyn mi zwisa.
Widzę, że byłem zbytnim optymistą,
"Punkty" się zgadzają. Co do reszty drużyn też bez zmian.
Prognozowane miejsce:14.



Cracovia Zakopane
Liczba postów:130 Reputacja: 98
29-07-2018, 20:18 #106
Na nas to politycy powini jakies testy robic przed wyborami jak omamić wyborce , co roku to samo bedzie lepiej obiecanki cacanki a wychodzi ***** i kamieni kupa



TYLKO PASY!!!

sterby
Liczba postów:8,298 Reputacja: 10,646
29-07-2018, 20:20 #107
6 pkt straty do lidera na 35 kolejek przed końcem, spoko loko luz i spontan.



[Obrazek: gf-JzRg-qYWu-XW5A_janusz-filipiak-664x442-nocrop.jpg]
Człowieka jest łatwo oszukać.
O wiele trudniej przekonać go, że został oszukany.

delGado
Liczba postów:884 Reputacja: 72
29-07-2018, 21:29 #108
Czyli zarozumiały trener z komletnie nie znającym się na sporcie zarządem będzie po raz kolejny rozpaczliwie bronił Cracovię przed spadkiem... zaiste cudownie...



Obłudniku, wyrzuć najpierw belkę ze swego oka,
a wtedy przejrzysz, ażeby usunąć drzazgę z oka twego brata (Łk 6,42)

paluch
Liczba postów:2,107 Reputacja: 767
06-08-2018, 21:38 #109
No to 1 punkt już jest jeszcze 39 i zostajemy w lidze



Diabel
Liczba postów:5,848 Reputacja: 4,895
06-08-2018, 22:00 #110
(24-07-2018, 23:13)Diabel napisał(a):  kurs na naszego mistrza poszedl w gore o 50 (125), na podium o 2,5 (15)
sezon ledwo sie zaczął a mi juz rzygac sie chce, tak jeszcze nie mialem
dziekuje zarzadzajacym w klubie!
no, to chyba juz czas
kurs na mistrza poszedl w gore o 75 - 200 , na podium o 10 - 25
zaraz bedziemy jak Leicester



= sietniok na Madagaskar, won z Cracovii!! ===
To My

rero86000
Liczba postów:19 Reputacja: 8
06-08-2018, 22:06 #111
Sprytnie, grac padakę na początku sezonu- myk kurs podskoczy-obstawią i są bogaci i....My też !



szaleniec
Liczba postów:2,272 Reputacja: 2,245
07-08-2018, 07:20 #112
(29-07-2018, 20:20)sterby napisał(a):  6 pkt straty do lidera na 35 kolejek przed końcem, spoko loko luz i spontan.

8 pkt straty do lidera na 34 kolejki do końca. Nie ma powodów do paniki



TOM76
Liczba postów:1,775 Reputacja: 1,491
07-08-2018, 14:41 #113
Czy w 3 kolejce sezonu już nam tylko modlitwa została?????



leszeczek
Liczba postów:14,429 Reputacja: 10,131
07-08-2018, 14:52 #114
(07-08-2018, 14:41)TOM76 napisał(a):  Czy w 3 kolejce sezonu już nam tylko modlitwa została?????
Bez przesady!



"dopóki nie było internetu, nie zdawałem sobie sprawy z tego ilu na świecie jest idiotów" S.Lem

Unikaj głośnych i napastliwych, są udręką ducha (dezyderata)

TOM76
Liczba postów:1,775 Reputacja: 1,491
07-08-2018, 15:41 #115
Pamiętasz Leszeczku jak kilka lat temu mieliśmy fatalny start i pierwsze punkty dopiero w 6 kolejce?? Nie mamy żadnej siły ognia. Jak się nie obudzą to może być za późno.



leszeczek
Liczba postów:14,429 Reputacja: 10,131
07-08-2018, 17:30 #116
Niech się budzą, ale nie lamentujmy po 3 meczach z czego 2 na wyjeździe, a Arką zawsze nam się źle grało.
I nie żebym kogoś bronił, bo nasza gra wygląda tragicznie, ale jestem przeciwnikiem gorączkowych i przedwczesnych ocen.



"dopóki nie było internetu, nie zdawałem sobie sprawy z tego ilu na świecie jest idiotów" S.Lem

Unikaj głośnych i napastliwych, są udręką ducha (dezyderata)

TOM76
Liczba postów:1,775 Reputacja: 1,491
07-08-2018, 17:52 #117
Może i na panikę za wcześniej, ale nie widać w naszej grze żadnej myśli.....



leszeczek
Liczba postów:14,429 Reputacja: 10,131
07-08-2018, 21:11 #118
No nie widać niestety Sad



"dopóki nie było internetu, nie zdawałem sobie sprawy z tego ilu na świecie jest idiotów" S.Lem

Unikaj głośnych i napastliwych, są udręką ducha (dezyderata)

koriksc
Liczba postów:1,442 Reputacja: 363
08-08-2018, 00:21 #119
Też jestem tego samego zdania, nie mamy żadnej siły rażenia. Junior robi za podstawowego zawodnika zamiast być wprowadzany, najlepszym zawodnikiem z pola na poziomie ekstraklasy jest Xavi, brakuje takiego Makuszewskiego na bok, kupmy chociaż Piecha na atak który będzie gwarantował jako takie zagrożenie, aż się stęskniłem za ..Jędriszkiem nawet. Po mojemu trzeba otworzyć skarbiec po Piątku i kupić do każdej formacji po jednym zawodniku. Za jakie grzechy tak się osłabiliśmy to ja nie wiem, jak byśmy byli skończonymi biedakami Sad



Miszczu2007
Liczba postów:7,404 Reputacja: 3,146
08-08-2018, 07:22 #120
(07-08-2018, 17:30)leszeczek napisał(a):  Niech się budzą, ale nie lamentujmy po 3 meczach z czego 2 na wyjeździe, a Arką zawsze nam się źle grało.
I nie żebym kogoś bronił, bo nasza gra wygląda tragicznie, ale jestem przeciwnikiem gorączkowych i przedwczesnych ocen.
No faktycznie fatalnie:

Wyniki Cracovia - Arka na Ziemi Sw. w Ekstraklasie od 2006 roku:

Cracovia Arka Gdynia 0 : 0
Cracovia Arka Gdynia 2 : 1

CracoviaArka Gdynia2 : 0

Cracovia Arka Gdynia 1 : 1
Cracovia Arka Gdynia 1 : 0
Cracovia Arka Gdynia 2 : 0
Cracovia Arka Gdynia 1 : 1

Cracovia Arka Gdynia 0 : 0
Cracovia Arka Gdynia 1 : 1
Cracovia Arka Gdynia2 : 1


Zreszta jakie znaczenie dla dzisiejszego wyniku maja poprzednie mecze z Arka? Gdyby to byla jeszcze jakas racjonalna regula jak np duza odleglosc, ktora zawsze daje przewage gospodarzom, albo klub A jest zawsze lepszy od klubu B wiec wygrywa jak np cweLka z nami. Tutaj nie ma takiej reguly i zwyczajnie zagralismy fatalnie z druga rownie fatalna druzyna, ktora bedzie walczyc z nami o utrzymanie. Ze Slaskiem tez bylo zle, a przeciwnik byl przecietny. Moglismy tam przegrac, ale powinnismy wiecej pokazac. Powiedzialbym, ze jedynie w Poznaniu zagralismy zgodnie z norma.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-08-2018, 07:23 przez Miszczu2007.








Skocz do: