Witaj! Logowanie Rejestracja
Unia - CRACOVIA 10:3 (4:0,5:1,1:2)



_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:10 #1
10 min juz za nami 0-0



Wiadomość zmieniona (25-11-04 19:13)



DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW


Anonimowy użytkownik Gość
 
25-11-2004, 18:17 #2
o .. bede sledzic Tongue



_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:19 #3
8:55 1:0 DWO PUZIO Mariusz (KLISIAK Waldemar, STEBNICKI Marek) - 5/5

Sad




DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW

_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:20 #4
pospieszylem sie z tymni 10 minutami:/




DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW

_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:23 #5
11:40 2:0 DWO WOJTAROWICZ Wojciech (MEDVEDEV Aleksander, GABRYŚ Jerzy) - 5/4




DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW

dev
Liczba postów:3,743 Reputacja: 83
25-11-2004, 18:24 #6
K..wa Sad(




_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:26 #7
13:14 3:0 DWO PUZIO Mariusz (ZAMOJSKI Jacek, PIEKARSKI Grzegorz) - 5/3


:?////////




DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW

Mielec
Liczba postów:505 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:28 #8
Jazda Cracovio!!!!!!!!!!!!




Qr2NoW NoWy

_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:29 #9
15:00 4:0 DWO PUZIO Mariusz (ZAMOJSKI Jacek) - 5/4


co tam sie dzieje????????

Sad((((((((



Wiadomość zmieniona (25-11-04 17:30)



DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW

Mielec
Liczba postów:505 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:31 #10
Boze dlaczego taki jest wynik??
Przecierz nie jestesmy gorsi!!!!!!!!!!




Qr2NoW NoWy

DareCki
Liczba postów:1,543 Reputacja: 127
25-11-2004, 18:32 #11
Grać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




dev
Liczba postów:3,743 Reputacja: 83
25-11-2004, 18:32 #12
Sad((((




Anonimowy użytkownik Gość
 
25-11-2004, 18:32 #13
ojojoj ...
to co bedzie dlaej ..
licze na zwycieztwo !



_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:34 #14
moze sie jeszcze przebudza, pozostaly 2 tercje




DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW

_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:43 #15
chyba lapiemy za duzo kar :///




DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW

_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:50 #16
4 bramki stracone w odstepie 6 minut - Puzio zalicza klasyczny hat-trick Sad




DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW

_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:56 #17
21:50 4:1 CRA SMRECZYŃSKI Sebastian (WIELOCH Sławomir, MARCIŃCZAK Oktawiusz) - 5/4

Smile)




DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW

_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:59 #18
22:05 5:1 DWO WOJTAROWICZ Wojciech (JAROS Marcin) - 5/5




DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW

Mielec
Liczba postów:505 Reputacja: 0
25-11-2004, 18:59 #19
Jazda chlopaki!!!!!
A ilu naszych pojechalo tam??




Qr2NoW NoWy

_paszczak
Liczba postów:1,150 Reputacja: 0
25-11-2004, 19:01 #20
czarno to widze...




DUMNI PO ZWYCI?STWIE WIERNI PO PORA?CE - CRACOVIA KRAKÓW






Skocz do: